Hulp nodig?/faq

Heeft u assistentie nodig bij het plaatsen van een online bestelling? Belt u ons dan op 035-5430336
 

Vraag: ALS IK GA BETALEN BETAAL IK AAN bUCKAROO, KLOPT DAT?

Antwoord: Ja, dat klopt: Buckaroo regelt voor ons de betaling. Op de factuur en op de pakbon bij uw bestelling vindt u de gegevens van Forte Uitgevers.

 

Vraag: Kan ik ook een boek bij u bestellen en achteraf betalen?

Antwoord: Nee, dat is helaas niet mogelijk. U kunt alleen via iDeal betalen in onze webshop.

Vraag: Wat doe ik als het boek beschadigd aangekomen is?

Antwoord: U kunt het beste telefonisch contact met ons opnemen, dan zoeken wij een oplossing.

Vraag: Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Antwoord: Als u bij uw iDeal betaling niet op Voltooien hebt geklikt, is uw betaling wel afgerond maar uw bestelling niet. Wij krijgen de bestelling dan niet binnen en u ontvangt ook geen bevestigingsmail. In dat geval is er maar één oplossing: stuur ons een mail met uw naam (de naam waaronder u de bestelling geplaatst heeft), het bedrag en uw betaalmoment, dan kunnen wij de bestelling onder uw accountgegevens alsnog terugvinden.

Staat u vraag hier niet tussen? stuur een mail naar info-at-forteuitgevers.nl